مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-11سياسي

 تعامل با رسانه های فعال در قم را افزایش خواهیم داد


سرپرست اداره کل روابط روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: مطالبه مدیران خبرگزاری های فعال در استان قم مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران استان به رسانه ها نکته ای مهم است که بنده از دکتر آقامیری پیگیری خواهم کرد.

- ایسنا/قم سرپرست اداره کل روابط روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: مطالبه مدیران خبرگزاری های فعال در استان قم مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران استان به رسانه ها نکته ای مهم است که بنده از دکتر آقامیری پیگیری خواهم کرد.

نشست صمیمی و هم اندیشی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با مدیران خبرگزاری ها و روزنامه های فعال استانی در دو نوبت روز گذشته و امروز در سالن جلسات حضرت زینب (س) برگزار شد.

علی اقبالی در این جلسه ضمن تاکید براینکه کلیه رسانه ها به هر اندازه ای در فریضه جهاد تبیین نقش آفرین هستند، اظهار کرد: معتقد هستم هر رسانه اعم از چاپی و مکتوب هرکدام می توانند در آگاه سازی مخاطب نقش آفرینی کرده و تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: امروز دولتی در نظام جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده که ظرف دو سال اخیر توانسته اقدامات شایسته و بزرگی در کشور در مسائل داخلی و خارجی رقم زند، لذا ما موظف هستیم این دستاوردها را به اطلاع عموم مردم برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تعامل با رسانه های فعال در قم را افزایش خواهیم داد

 تعامل با رسانه های فعال در قم را افزایش خواهیم داد